söndag 8 september 2013

Lite kortfattat bara...

Igår hade jag och barnen en helt underbar dag.
Vi gjorde det som behagade oss,
vi unnade oss,
vi for runt precis hela dagen.
Affärer, förbi lilla Paradiset och våra finaste stjärnbagare och deras uuuuunderbara rara barn,
ännu fler affärer, Stadsparken för lek, handlade gott till kvällen.
Väl hemma hällde vi upp ett varmt bad, tände ljus och plaskade ihop och efter det dukade vi vardagsrumsbordet fullt av gotta.
Lördagsgodis, osthjärtan, popcorn, frukt, ost & kex, potatiskrokar mm mm.
Gottade i oss till en tecknad film och hade det bara så mysigt som vi kunde.
Underbart!

Jag har hunnit städa massor, tvätta, möblera om mm.
Imorgon hoppas jag orka kånka ner Mios spjälsäng som bara stått där i sovrummet o tat plats,
bara för att jag inte fått ändan ur vagnen o burit bortét :/

Idag är lilla pappa Micke hemma och mellanlandar och imon åker han igen.
(Mässa i Jönköping)
Jag & barnen har varit på kalas och firat Alicia som fyllde hela 10år, det är stort!! =)
Micke har legat hela dagen, dyngförkyld!

Måtte han må bättre imon.
För han behövs på mässan.  Hmm :/

I vanlig ordning blir det dagis & jobb imon.
Och mot kväller är det barn & föräldraträff på Emmies nya dagis,
så det siktar vi på.

Ha en fin ny vecka alla stjärnor.
Kärlek till er!



5 kommentarer:

Therese sa...

Underbart att få läsa några rader från dig ♡
Hoppas Micke mår bättre så han kunde åka.
Vilken härlig helg ni har haft :)

sina sa...

Jaa, blitt lite snålt med inlägg på sistone :/
Micke mår väl som en påse skit,
men han jobbar iaf.
Jamen guud, vi hade en sån fin helg.
Hade ni det bra?
Många pussar o kramar o mängder med kärlek!

Therese sa...

Stackars Micke. Inte roligt att jobba då. Jo tack vi hade d super :)
Massa kärlek till er.

Laila sa...

Oh, vilken helg du haft! Mysigt låter det. Men allvarligt talat Sina när vilar du? Med det där schemat låter det som om du endast hinner vila 3 av 24 timmar eller så är du en duracellkanin som gör allt i raketfart. Jag blev både imponerad och trött av att läsaallt du hann med.
Ja, ja det är nog bara jag som är gammal och sliten.
Saknar dig
Kram

sina sa...

Hahahha Laila min Laila,
jag vilar på natten ! =)

LOVE U!!!