torsdag 11 juli 2013

Slit & släp

Ja, man kan säga att det är slit o släp på jobbet nu.
Godeguuuud vad vi jobbar.
Sitta o rasta, va e det liksom?
Det ringer på 3 ställen samtidigt konstant.
De flesta i personalen nu har nedräkning.
De går på semester antingen imorgon eller på söndag.
Det känns en aaaaningens tungt då jag själv ska fortsätta 4 dagar till efter att jag arbetat helgen,
men sen mammamiia går jag också på semester. Underbart!
Och jag ser så fram emot att fira in semester med mina fina vänner. Lovli!!!!!
Att få umgås, bara vi kvinns, tjattra, skratta, dansa, dricka goda drinkar, härligt härligt!
Det var länge sen nu! =)
Jag har verkligen så fina vänner, alldeles egna & unika på varsitt sätt, men ändå så lika!
Alla med goda varma hjärtan och en stor dos humor. Älskar´t!


Inga kommentarer: