lördag 27 juli 2013

Shitpomfritt!

Okej jag ska erkänna att denna dagen har varit en aningens kaos.
Hemmet har sett ut om kaos!
Tvätt överallt, klädhögar överallt, varmt, rastlösa barn, det sista ska handlas inför resan, hämta & tvätta bilen osv osv. Svetten har lackat!
Öööö, vi ska inte ens vara borta en vecka och resväskan är FULL + flera andra små väskor.
Herreguuud!
Och jag vill alltid fixa presenter med de är så många, har jag glömt nån???
Aja, båten har en tax free, där kan det mesta köpas!

Hur som haver,
allt är under kontroll nu och jag kan nästan andas ut.
Jag hoppas på att komma iväg några timmar tidigare för att kunna stanna till i Hölö på en kopp kaffe och 100 kramar?

So long amigos!!!!! Love & peace!

2 kommentarer:

Anonym sa...

<3 ni är sååå välkomna om ni hinner ;)

sina sa...

Ohh tack hjärtat!
Jag hoppas hoppas att vi hinner!
Underbart kaos ibland,
som du vet <3 Love u!