fredag 19 juli 2013

1a sem.dagen




1a semesterdagen, underbart!!!
Vi har fejat idag, jag o barnen.
Handlat, varit till olika lekparker, hunnit träffa kompisar,
jag har städat lite och då framförhållning är mitt mellannamn har jag preppat inför imorn.
Och jag har förberett tårtan som ska ut imorgon fm.
Känns som att vi har hunnit med en hel del idag och även hunnit leka och mysa massor.

Imorgon ska Micke och barnen iväg och träffa kompisar,
bada o grilla.
Och jag passar på att tjejmysa.
Godegud så roligt det ska bli.
Vi blir nog mellan 13-15 glada tjejer.
Ser ut som att vädret fortsätter att vara på våran sida och det gör ju det hela ännu mera trevligt.
Jag är superpepp iaf!

Det är fredag,
men jag tänkte sussa tidigt, är trött.
Och vill vara piggelin imorgon ;)

Trevlig helg alla stjärnor & mängder med kärlek och värme från mig!

Färgglatt & smarrigt till drinkarna




Inga kommentarer: