måndag 1 juli 2013

Ledig efter en tuff helg

Aa denna helgen på jobbet har varit tung.
Min rygg bränner som eld och jag är så trött så jag tror att jag kräks snart.
men ännu en gång måste jag säga att jag har världens bästa kollegor och vilket samarbete, GULD!

Hur som haver, känner jag just nu, att jag skulle behöva sova!
Göra som törnrosa och sova i hundra år. Eller var det i tusen år?
Har varit lite väl mkt slit o släp på sistone.
Men om 3v är det några veckors semester, gissa om jag längtar!!!!

Idag fick jag äran o göra en Finlandstårta. Bra val där Wilmer!!!! =)

Jag och barnen har varit på ärenden, handlat.
Vi skulle äta ute, men det fick vi hoppa idag.

Om ett par timmar ska Emsan till tandläkaren.
Ska bli spännande o se hur det går?
Går garanterat helt finemang ;)

Puss o hej, var rädda om er!

Inga kommentarer: