söndag 7 juli 2013

Helgen lider mot sitt slut

Jisses vilket väder vi haft i helgen, helthelt underbart!
Imorse vaknade barnen tidigt i sin vanliga ordning.
Frukost i magarna o sen åkte jag o kottarna mot Ikea.
Jag köpte nya fina glas och vi käkade korv o glass.
På vägen dit pajade avgasröret,
så nu låter min skruttbil ännu skruttigare, PINSAMT!
Och nåt annat som har pajat är min käraste hjälpreda = diskmaskinen.
Är inte det konstigt, att det ALLTID pajar saker när det är dax för semester?
Istället för lite xtra semesterpengar så ska man betala andra saker. Trista saker!
Så typiskt!!!!

Hur som haver,
efter Ikea tog jag mina busfrön och knatade till väståbadet.
Efter ett tag fick jag sms från finaste Maria.
Hon o barnen kom o höll oss sällskap.
Jag vart jätteglad, för jag behövde verkligen ha nån att få umgås med, prata, och att bara vara.
Hon är så fin, min lilla söta Maria.
Meline hade med sig ett best friends halsband åt Emmie.
Ni vet ett sånt där brythjärta. Så gulligt!

Nästa vecka jobbar jag 6 dagar och efter jobbhelgen fortsätter jag 4 dagar till.
*Suckpustostön*
Men sen, SEN börjar min o barnens semester.
Hur underbart som helst!!!!!
Och då på lördagen tänkte jag bjuda hit mina rara tjejkompisar som är värda allt guld i världen.
Ska bli så himla kul och välbehövligt med lite tid och skoj med dom. Längtar!

Ha en fin start på veckan alla söta!


Inga kommentarer: