onsdag 17 juli 2013

1 dag kvar!

Ja herregud jag trodde aldrig att det skulle bli dags för semester,
men nu har jag faktiskt bara 1 arbetsdag kvar.
Barne längtar precis lika mkt som jag gör!
Ska bli såååå underbart och såååå välbehövligt!
Idag har vi i vanlig ordning jobbat.
jag är så glad över o få träffa flera underbara hjärtan som kommit tillbaka från sin semester.
Världens finaste och roligaste arbetskompisar!
Sen har vi kikat på hus, men det var inget o satsa på.
Jag & Emmie bakade blåbärsmuffins (fick blåbär av en söt kollega idag, en sån där xtra mamma).
Barnen får ta med muffinsar till dagis imon, sista dagen ju!=)
Och förresten så har barnen älskat att vara på sommardagiset.
Många nya kompisar, underbara fröknar och en jättefin gård att leka på.
De har haft picnic, lekt under en vattenspridare, varit o badat till plaskis,
ja haft det så himla gott helt enkelt.

På fredag är vi lediga.
Då ska det handlas.
Bla inför tjejfesten på lördag.
Jag ska göra sommares sista tårta.
Eller, iaf under semestern tänker jag inte ta åt mig nåt.
Nu får det verkligen vara SEMESTER från allt!

Hur som haver, denna helgen är efterlängtad så in i bomben.
Kärlek!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha nu en riktigt härlig semester :) !!! Kram Tessan

sina sa...

Ohjaaaatack det ska jag ha <3