fredag 26 september 2014

Jobbhelg


Igår hade vi en ledig fredag eftersom jag ska jobba helgen...
Vi åkte hit o dit och fixade saker, handlade och vips så var kl redan 18!
Dagen gick sjukt fort!
Min pc kur är avslutad men jag har fortf ont, dock inte lika ont.
Men hostan och snorandet sitter i.
Jättemånga på avdelningen som är förkylda,
både personal och patienter.

Idag har de 1/2års jubileum på Gräddegården.
Och det missar jag pga mitt vanliga jobb. Synd!
Men jag ska åka dit med lite loppissaker som tjejerna får försöka kränga åt mig.

Känner verkligen att orken tryter,
men det är bara att fortsätta kämpa!

Nästa vecka fyller Mio min Mio år.
Ojoj vart tar åren vägen!?
Vi passade på att handla kalasprylar igår,
jag har inte hunnit baka eller så är, men det löser sig nog..

Trevlig helg alla rara!
Nu ska jag kämpa vidare!





Inga kommentarer: