torsdag 18 september 2014

Bihålsjäklarna spökar igen!

Nu är jag sååååå trött på skiten!
Åter igen har jag åkt på bihåleinflammation!
Jag har så nedra ont! Och blir svettig av minsta lilla.

Röntgen sist visade ju att det var typ skört bla bla bla på vänster sida.
ja tack fabian för det när det gör ONT ända till örat!

Imon ska jag till läkaren och få remiss skickad till ÖNH.

Att få orken att räcka till vad det gäller heltidsjobb, barn, hemmet och allt runtomkring är hej o hå ändå,
men att få detta skit och sämre ork typ varje månad gör inte saken lättare!
Jag vill må bra, vara piggelin och stark och lägga all min energi på allt annat än att just ha en skalle som väger 50kg, ögon som håller på att tryckas ut och att jag håller på att svimma så fort jag lutar mig framåt.
Nu hoppas jag verkligen på att få hj'älp!

Vad annars?
Imorgon är det underbara fredag igen!
Hjälp vad veckorna går!

På lördag är tanken att jag ska vara så pass pigg så jag orkar mig på lite festligheter med världens bästa kollegor.
KURERA KURERA!!!!!!

Inga kommentarer: