torsdag 11 september 2014

Jag & mina små






Miklos är i Jönköping och knegar och kommer inte hem förrä veckan är slut.
Så det är jag & våra små denna veckan.

Jag är fyrledig då jag skulle jobbat helgen men var tvungen att ta ledigt,
då jag hade jobbat 2 av 3 kvällar och den 3dje dagen dag,
och har ingenstans att förvara mina små hjärtan när lilla pappa inte är hemma.
Så så fick det bli!
Här står jag utan några som helst semesterdagar kvar,
MEN med en hel ledig helg framför oss!

Idag efter skolan fick melina förlja med oss och jag åkte med de 3 kottarna till Gräddegården.
Barnen tyckte såklart att det var mysigt,
medans jag fick lite tid med gräddnosarna Martina & Alexandra.
Känns som om det var typ 100 år sen jag hann umgås en smula med dom.

Klockan är nu strax efter 17 och Mio sover redan.
Han känns inte helt hundra lillfinnen.
Men det är väl typiskt när man har lediget framför sig!?

Imorgon hoppas jag att han orkar gå på dagisfotografering iallafall.
Sen får det bli vila för hela slanten om det är så?
Jag har lovat barnen att vi ska hyra filmer och gotta oss riktigt ordentligt.
Riktig fredagsmys med filmer, gott att äta, och bäddat på golvet framför tv´n,
det ser de fram emot, och jag säger inte emot =)

Inga kommentarer: