lördag 12 oktober 2013

Kväller...

Stadsparken med mina älskade busfrön

Finaste presenten nånsin
Det blev nån timme i stadsparken,
sen hem och duka fram lördagsmys och alla fina pärlor vi köpte på vägen.
Vi har haft en lugn och fin kväll jag och barnen.
Pappa Micke är ute och träffar sina vänner.

Nu får det bli natten även för min del.
Imon bitti vankas det jobb...

Nästa vecka har jag en rak vecka, 7-15.30.
+ en del tårtor som ska bakas.
(3 födelsedagar & 1dop)
Alltid lika skoj!
Men jag erkänner att hjärnan går på högvarv när jag planerar och lägger upp hur jag ska hinna med allt så smidigt som möjligt.
men ännu en gång har jag en bra plan och det brukar funka fint som snus,
som Lela skulle säga ;)
Men söndagen, den får vara helig för oss nästa vecka.
Inge jobb, inge bak, inge städ. Bara jag och min lilla familj!
och förhoppningsvis SOVMORGON!

Puss på er!

Inga kommentarer: