torsdag 15 augusti 2013

Oooooohelp!!!

Svich har det sagt och imon är det redan fredag,
det tackar jag gudarna för,
för ooohjälp vad trött jag är !!!
Men nästa vecka är jag nog med på noterna igen,
men just nu pulserar fötterna efter allt spring på avdelningen och skallen känns som bomull.

Enligt Micke gick Emmies 2 dagars ala ett par timmars inskolning fint.
Hon var blyg, men fann sig ändå.
På måndag ska snorpan klara sig utan mamma o pappa,
kommer säkerligen gå fint, men ja det är pirrigt!
Och lilla Mio-korven ska vara på dagis utan storasyster,
men jag är övertygad om att våran tuffing kommer fixa det galant han med.

Tydligen har det varit high life på barnen då jag jobbat,
vilket ifs har märkts även då jag kommit hem från jobbet.
Bill & Bull, vilda som få, högt o lågt, överallt o ingenstans.
Det är LIV i våra små kan man säga.

Imorgon är jag ledig.
Vore la trevligt med fint väder så vi kan hitta på nå skoj ute.
Sen har jag 2 st tårtor som ska ut i helgen,
nästan så jag gått o blivit lite ringrostig på det här med o baka ;)

Efter jobbet var jag förbi mina stjärnbagare,
var i stort behov av tårtkartonger och varma kramar,
vilket jag fick och kände mig varmare i hjärtat när jag åkte därifrån.
Mina fina fina vänner, så glad att jag har dom.
Dagarna och veckorna går med sån fart och ibland hinner det gå en stund mellan varven man ses,
men ALLTID och då menar jag verkligen alltid tas man emot med stora kramar när man kommer dit,
vare sig de har tid eller inte.
Och jag är så grymt stolt över dom, jesusamalia vad de sliter!
Och de lyckas så nedra BRA!!!!
Och vi väntar på dagen då jag får bli en av dom.
Inte nu, men en vacker dag! *Längtar*

Hur som haver var jag tvungen att springa förbi Martinas systrar på Tant Grön oxå.
Såg så fina örhängen där i söndags då jag jobbade men hann helt enkelt inte ens gå till kassan för att betala dom,
sååås, idag fick de följa med mig hem och pryder nu mina öron och Emmies små söta öron ;)

Men nu, nu ska de här trötta fötterna hoppa ner i ett varmt bad!
Vi hörs!


Inga kommentarer: