fredag 23 augusti 2013

Ledigt ida, jobb imon...

UNDERBARA fredag idag.
Mio hostar, men febern är helt borta *pepparpeppar*

Vi har haft en mysig hemmadag idag.
Jag har fixat 2 st tårtor, tvättat lite, läst me barnen, kikat smått på film,
dagen har flytit på hyfsat lugnt med tanke på att våra små älsklingar ryker ihop typ varannan minut numera, hela dagen lång.
Enda stunden som är lugn är natten, då de underbara små liven sover.
Vi var o handlade lite och hämtade ut paket,
jag hade beställt nya sängkläder, LOVLI!!!

I kön upptäcker Emmie en man bakom oss,
och manne hade kvinnokläder.
Jag försöker med blickar och miner visa ; SNÄLLA hjärtat stirra inte, säg inget!!!!
Men klart hon lyckas viska så även Mio drar sin uppmärksamhet mot denna mannen.
HUHH!
Mina öron var nog illröda och svetten rann.
Barn barn barn !!!

Nu väntar vi på att tårtorna ska hämtas,
sen åker vi och möter upp världens bästa Micke.
Fredagsmys ska inhandlas.
Och efter det tänker vi inte lyfta ett finger på hela kvä'llen!
Lr nåt ;)

Imon bitti är det jobb igen. Tagga tagga!
Men sen blir jag ledig ett par helger.
Micke ska ju åka på mässa i Sthlm och vara borta 2 helgen o en hel vecka tror jag.
Då är jag ledig med kottarna.
Vi får se vad vi hittar på? kanske åker vi till tokstanshjärtan, eller nåt?

Trevlig helg söta, love & peace



Inga kommentarer: