lördag 17 augusti 2013

Drömmar!

Vi har haft en fin dag..
Hemma hela fm, och när Emma hämtat sin tårta och vi fått mat i magarna gick vi ut och till våran stora glädje tittade solen fram oxå.
Var riktigt behagligt!
Det blev en promenad till stan.
Jag letade dekor till en 30års tårta, utan resultat.
Så det fick bli några klädesplagg till barnen istället.
Vi avslutade med glass o bus i lekparken.
Sen hem och baka en tårta till.

Tyvärr gnagde början till migrän i min skalle halva dagen,
men Micke handlade migränmedicin och jag mår bättre nu!
Men nu känner jag att det är dags att sova, ögonen går som i kors.
Jag ska lägga mig och fantisera om drömhuset som jag hittade idag.
Såååå fint och åt rätt håll av stan också.
Kanske åker vi och tittar?
Tyvärr trissas priserna upp så snabbt och så högt, att man inte har en suck i världen liksom.
Men en vacker dag, ja då ska vi bo i hus.
Ett gammeldags hus inrett i vitt vitt vitt och lantlig men ändå ny stil.
Och det ska dofta vaniljbullar i huset, dygnet runt! =)
Ohh vad vi längtar till den dagen!

Gónatt alla sötnosar!

Blåbärsmousse, vanilj och en doft av vit choklad

Jordgubbar & vanilj

Inga kommentarer: