torsdag 7 juli 2011

Seg

Hela fm var riktigt seg tycker jag,
jag & barnen var ute i den nya parken i lite över en timme,
men faktiskt så kunde inte mina små älsklingar hålla sams en sekund,
så jag fick gå hem med dom, så är det ibland...
Men på em tittade solen fram och vi drog ut på direkten.
Det blidde glass och plaskis.
Barnen var glada och tyckte att det var skönt att få bada o svalka sig.
Farfar åt kvällsmat med oss och efter mat somnade båda små på 2 röda.

Imon fm ska det bli fint men det ska visst mulna till på em.
Så vi drar ut igen på morgonkvisten och ska träffa Ida & flickorna.
Sååå mysigt!
Svårt att få till dejterna emellanåt.

Nu ska jag tvätta klart o sen SOVA!
Jalla hej inte länge kvar tills vi åker till Finlands gröna underbara skogar och massa glatt folk!
Lovelovelove BIG TIME!

Inga kommentarer: