måndag 11 juli 2011

A little bit of ledighet


Då tar jag o mina små 2 dagars ledighet.
Sen är det bara en dag på dagis för dom,
Micke tjuvstartar sin semester på fredag. Gottmoos!

Imorgon ska vi mysa med Ida & flickorna igen,
ska visst bli strålande sol =)
På fredag kommer Lulehjärtan hit.
Vi hinner mysa med dom 2 kvällar,
innan vi tar lite semester yabadabadooooooo!
Och vi blir många som åker till Finlands underbara gröna skogar,
kunde inte bli bättre!

Häromnatten drömde jag om att jag hade tjejfest för mina sötaste flickor.
Festen hade hippie / flower power tema hehe.
Vart fick jag det ifrån?
Men idén var ju skoj tycker jag!
Finns ju så mkt fint o ta på sig i den stilen, bra flummusik, dans och glada drinkar.
Eftersom jag inte haft nå tjejefest på sisådär 4år,
ska jag spinna vidare på det där=)=)

Inga kommentarer: