söndag 2 mars 2014

Sweet sunday



Så himla underbart med helg!
Tyvärr har jag en huvudvärk gnagandes i skallen konstant...
Hur som haver hann vi med lite 5års kalas igår.
När jag skulle leta present hittade jag en sån underbart rar regnkappa från Bondelid till Emmie.
Men tänkte att hon måste prova innan jag köper,
så det får väl bli en av morgondagens projekt.
Den är sådär ljuvligt ljusrosa som hennes nya mysse på bilden. Älskart!
Ett annat projekt imon är att Mio ska till tandläkaren.
Och mot kvällen ska jag & Micke besöka ett dagis där Mio blitt erbjuden plats.

Idag har vi försökt att softa.
Men bara för att man är ledig från arbetet betyder det ju inte att hemmet sköter sig själv *ler*,
så klart jag har tvättat, dammsugit, plockat med disk, storrensat i barnens rum och klippt lillfinnen.
Hur som haver, skönt med helg!

Inga kommentarer: