söndag 16 mars 2014

Sega söndag

Imorse fick örebro med omnejd en varnin om att INTE dricka vatten ur kranarna!
Det har läkt ut skitvatten rent ut sagt, i dricksvattnet.
Ja jag hade ju hunnit bälja i mig ett glas, borstat tänderna , duschat själv o badat barnen,
I SKITVATTNET!
Snacka om att det vände sig i magen när jag läste om nyheterna!

Då vattnet är slut i alla affärer,
åker jag till Gräddegården imorgon o hämtar vatten, de har egen brunn minsann...
Jag känner mig helt bakis idag,
är van att dricka mängder med vatten liksom...
Och min kropp, ajsomfaaaan säger jag,
jag har sån träningsvärk sen igår att jag knappt kan gå!
Och med tanke på igår,
jag åt de godaste sparrisarna inlindade i bacon,
länge sen jag smakade nåt så gott, mmmmm mums!
Alldeles knapriga!
Hjälp vad hungrig jag blev nu då=)

Här kommer det lite bilder från Gräddegården =




Fint det blir när allt kommer på sin plats!

Om allt går som planerat, öppnas portarna  den 29de mars!
Wiiiiii!

Inga kommentarer: