lördag 15 mars 2014

helg underbara helg

Lördag minsann!
Helt underbart!
Vinden viner ute men solen lyser och inte ser jag nå snöflingor som det var lovat!

Imorgon fyller min absolut finaste Loijsan tjugotio år.
Helt galet att även hon har blivit så vuxen!!!
Jag kan tyvärr inte åka till tokstan idag,
men blommor & choklad är skickade och nästa helg ska jag krama på na xtra xtra mycket.
Undra hur länge vi har varit vänner,,
9-10 år tror jag bestämt.
Men det känns som om hon funnits där hela livet.
När jag bodde i tälje var vi oskiljaktiga.
Nu bor vi inte på gångavstånd längre, vilket jag kan tycka är väldigt ledsamt.
Men det är så med livet, ibland går man olika vägar,
och det viktiga är, att vi är oskiljaktiga i våra hjärtan.
Loijsan är fortfarande och kommer alltid att vara min andra halva,
hon finns alltid där och hon finns alltid alltid i mitt hjärta.

Hoppas ni får en galet rolig kväll hjärtan!
Ta massa kort!!!


Idag ska vi till Gräddegården och hjälpa till.
Jag antar att jag ska ta på mig målarbyxorna.
Micke skulle hjälpa till o bygga kylrum.
(uh vad läbbigt det där lät i mina sjukvårdsöron)
Kylrum för MAT!

Barnen ska vi pylsa på med massa kläder så de får lattja hejvilt ute på landet.

Ha en underbart fin helg alla hjärtan!

Inom kort har jag glada nyheter, tadaaaaaa!

Inga kommentarer: