söndag 24 november 2013

Snart måndag...

En fotbollstårta till en blivande 15årig fotbollskille
Helgen har rusat fram med rasande fart.
Igår var vi på lek & buslandet med di små.
Idag har jag bakat, vilket jag faktiskt inte gjort på ett tag.
Fick en beställning på en fotbollstårta, hur svårt kan det vara tänkte jag?
Ja, det visade sig vara en aningens svårare än vad jag trodde.
Rutor o kanter hit o dit, godegud eller Micke HJÄLP MIG!!!!
Till slut fick jag tillét någelunda iaf.
Och strax ska jag ut o leverera den.
Hemkörning? Ja, ibland så ;)

Annars har jag o Emsan vart en snabbis till M.berg idag.
Dagis har pyjamasparty på tisdag och snorpan har vuxit ur alla sina jamasar,
så det fick bli en ny.
En Bambi pyjamas=)
Väl på Marieberg satte Emmie sin knasiga sida till, kan vi köpa kan vi köpa kan vi köpa?
Även fast jag hade preppat henne innan, BARA pyjamas idag, inget annat!
Snart är det jul och då kan man önska sig.
Hur som haver, jag fick ta till mina ETT TVÅ och på TRE följde hon motsträvigt efter.
Sen var det slutdiskuterat.

Efter nån timme hemma kom hon o kramade om mig ;
Förlåt mamma, för att jag tjatade om leksaker. Men vet du, jag skojade bara!
Haha

Imorgon är det måndag, jobb & dagis.
På tisdag har Micke tat en ledig dag och jag,
JAG ska minsann till Gekås med min lilla smurfa.
Ååå ska bli så himla skoj.
Jag ska inte handla för nå miljoner, för det har jag inte.
Men jag ska handla, julklappar, LJUS, kläder till de små osv,
och jag ska ha kvalitetstid en hel dag med lilla Annica.
Det e inte fyskam!

Inga kommentarer: