fredag 8 november 2013

Fina fredag






Idag har jag & barnen haft en ledig dag.
Tvätt städ handlig pyssel bak, ja allt det vanliga.
Sen dukade vi upp med bananbakelser o presenter till lilla pappa kom hem.
Tänkte att vi firar lite pappadag idag,
för imorn ska jag ut o svira och på söndagen kanske jag inte är piggast i stan ;)
Micke blev glad, väldigt glad tror jag.
mest över Jäger´n som han fick, hehe.
Och bananbakelserna blev godkända och det är inte fyskam för karln är kräsen vad det gäller bakverk.

Hur som haver,
imon ska jag på fest med kollegor.
Ska bli himla skoj!

2 kommentarer:

Therese sa...

Hur var utekvällen gumman? Hoppas ni alla hade roligt. Själv tillbringade jag hela helgen på jobbet =)
Vad fint ni har hemma! Ser så mysigt ut med alla ljus. Tapeten gjorde sig väldigt bra i hallen/matrummet med.
Hur blev det förresten i ert sovrum?
Barnen har det stora nu va? Tror du har visat mig barnens rum iaf.
Vi har riktigt kallt här idag. Tror allt vintern är på väg. Men mig gör det inget, får gärna komma snö =)
Puss

sina sa...

Hej sötnos!
jag hade det mkt trevligt på festen och ute.
Mkt dans o skratt.
Och bra sliten dagen efter, hehe,
så är det när man inte e van ;)
tack snälla du!
jag funderar på att måla matbordet vitt,
NÄR jag har tid o ork.
Vad tror du om det?
Barnen har det stooora rummet.
Vi har det lilla, det räcker så bra så=)
Jaa, kylan har kommit hit med och jag längtar oxå efter snö!
RIKTIGT med snö utan blask tack=)
LOVE U