lördag 7 mars 2015

What a week!




Vilken vecka det har varit!
Fullt ös medvetslös kan man säga.
5 dagars inskolning på mitt nya jobb, akutvårdsavdelningen.
Jag har redan hunnit se så himla mycket, lära mig nytt, försöker för fullt lära känna igen o komma ihåg all personal och ALLA RUTINER OMG.
Kaos i huvudet!
Men det har gått bra och jag kan nog trivas.

Dock känner jag,
att jag har så mycket känslor inom mig, så mycket sorg,
men ingen tid att känna.
Känner mig ganska så slutkörd...
Idag har jag varit ledig,
men har fixat allt inför begravning/minnesstunden.
Kläder till alla, hämta blommor, baka till fikat efter, osv osv....
Körde Emmie på kalas förut.
Då passade jag och Mio att fixa o åka ärenden men samtidigt mysa tillsammans så gott vi hann med.
Jag hittade fatet som är på bilden.
Kände att den måste jag ha!
Älskar sånt! Ljus och vackra saker skapar ett lugn inom mig.
I hemmet, och i mitt hjärta...
Aja, alla saker är bra förutom de dåliga hehe.

Nu måste jag fortsätta här...
Men först får det nog bli ett varmt bak, bakom låsta dörrar.
Där kan jag få känna & tänka, i lugn o ro...

Kärlek till alla rara, var rädda om varann!

Inga kommentarer: