lördag 8 juni 2013

Dansa, pausa....

Yesbox, idag har jag jobbat och sen har vi hunnit fira rara sarah som blir tjugotio år imorgon,
hip hip hurrraaaa för världens bästa och finaste sarah!
Barnen har badat och busat och sover sött nu.
Micke är ute på äventyr och jag njuter av tystnaden och lugnet.
Jag skulle behöva göra anslag, har gjort 3 och måste göra 5-6st till,
men jag orkar för tusan inte...

Nästa vecka kommer jag ha massor att göra,
så det gäller att ha framförhållning!
Men, efter nästa vecka kommer allt lugna sig en smula och jag ska inte ta åt mig så mkt xtra arbete framöver,
utan jag ska lägga min energi på den heltidsjobb jag har, och min lilla familj, that´s it!

Ibland måste man pausa för att sen återigen orka ligga på topp =)

Nu är det 6v kvar till lite semester.
Finlandsresan är bokad, ska bli härligt att få träffa familjen.
Underbara tokiga familjen som har så himla mkt att ge. Kärlek till tusen!

Men fram till dess ; KÄMPA KÄMPA!!!!!


Inga kommentarer: