torsdag 29 januari 2015

Peace Out

Egentligen är det tungt som tusan att arbeta inom vården, 
men det där lilla xtra man gör för andra människor varenda dag, 
gör att man orkar kämpa vidare☆. 
Jag har jobbat inom Rehab under hela mitt vuxna liv, 
och trots att jag har världens underbaraste & finaste kollegor, 
så känner jag att det är dags att testa vingarna på ett nytt ställe. 
Om ett par veckor börjar jag på AVA ( akutvårds avd). 
Det känns spännande men även skrämmande. 
Mkt skrämmande om jag ska vara ärlig! 
 Det är ju en helt ny värld för mig! 
Men det får bära lr brista! 
Testar jag inte kommer jag säkerligen att ångra mig? 
Kanske trivs jag.
 Eller så vill jag tillbaka till 82an & tryggheten (med svansen mellan bena)? 
Men nu kör jag så det ryker!!!☆ 
Så AVA, ses om 2v ☆ Avd 82 & alla mina fina där, 
jag säger inte hejdå, utan VI SES! Ni är guld värda ♡ Peace Out!

Inga kommentarer: