fredag 16 januari 2015

FREDAG & livet !!!

Veckans enda lediga dag!
Emmie fick vara hemma från skolan och Mio brukar ju vara ledig när jag är ledig.
Efter lunch kom världens finaste kollegor på fika och vi fick sitta i lugn o ro o tjöta om allt som vi går igenom just nu.
Jag är väl i ett stadie i livet just nu då jag funderar på förändring vad det gäller arbetslivet.
Hos oss på rehab är det allt annat än lätt just nu.
Fruktansvärd personalbrist vad det gäller sjuksyrror och stämningen dras ned såklart.
Avdelningen kommer att splittras och gud vete vart vi hamnar?
Men, skulle det bli så att jag drar innan 'båten sjunker', så tar det emot nåt så fruktansvärt,
just med tanke på vilka fina vänner jag funnit där på jobbet.
Men nu tar vi en dag i taget!

Nu väntar vi hem lilla pappa och sen tar vi fredagkväller & samlar krafter. Älskart!

Inga kommentarer: