måndag 17 februari 2014

Ny vecka igen då!

Jag har bakat med fika till jöbbet imon, hoppas det ska smaka.
jag har så underbara kollegor och de blir alltid så glada av lite sötsaker,
så jag önskar att jag egentligen orkade/hann baka oftare till jobbet..

Emmie klagade över öronont på kvällen.
jag gasade iväg mot affärn för att inhandla Alvedon,
tog typ 10 min, men snorpan sov när jag kom hem, med handen mot örat!
Så nu får vi se hur natten blir?
Förhoppningsvis går det över!
Emmie har ju fått operera i det vänstra örat förr och vi har på sistone märkt att hörseln är märbart sämre, igen,, har hon ont imon, ringer jag VC.
Annars har hon tid på öron-näsa-hals den 27de.
Just för örona, men framförallt för hennes tunga andning.
Jag är 100 på att det är polyperna som vuxit tillbaka igen =/

Men nu, nu är det kväller i stugan!
Puss & God natt

Inga kommentarer: