torsdag 20 februari 2014

Älskad









Efter jobbet plockade jag upp Sarah och vi gasade iväg mot Gräddegården och mina hjärtan.
Igår fick jag sötsaker från Sarah, Ida & Sussi, helt ljuvligt!
Och idag fick jag vackra blommor och bargarbarnen hade bakat en egen tårta till mig.
Snacka om att jag känner mig älskad!
Jag är så himla lyckligt lottad som har dessa hjärtan i mitt liv!!!
Det tänker jag ofta på!
Viktigt att komma ihåg att uppskatta allt fint man har runtomkring sig.
Vad vore jag utan er?
Och Gräddegården, det kommer bli himmelskt där!
sakerna är inte på sin plats än, men jag älskar stället redan!

Vad händer här hemma då?
Emmie mår bättre, men har fortf lite ont.
Mickes farfar somnade in idag.
Även om alla ska gå den vägen, förr eller senare, i detta fall senare,
så gör ju det såklart ont varje gång.
En människa som funnits där länge rycks bort...
Jag har aldrig träffat honom,
men tankarna går mest till Mickes pappa,
som i sin tur haft sin pappa hela livet liksom, och nu finns han inte där längre...
Men han har det bra nu,, där uppe bland stjärnorna...

Inga kommentarer: