onsdag 22 januari 2014

Dessa sjukdagar...


Emmiepemmie har fått vara hemma med mig & Mio nu när han har mått knast.
För att hon ville!
Och det är supermysigt att vara ihop, pyssla, spela och feja.
Men efter några dagar kryper det i kropparna och det blir svårt att hitta på saker att göra.
För även när en liten är lindigt sjuk,
är det ingen större brist på energi i deras små kroppar.

Imorgon är vi lediga och Annica med barnen tänkte våga sig hit.
Vi ska bjussa på våfflor, glass, grädde och sylt,
och barnen ska få leka medans mammorna skvallrar.
Och vi har såååå mycket o prata om känner jag!
När man jobbar heltid finns det inte så ofta tid att träffas,
men de gångerna man lyckas är guld värda!

Jag har ju berättat att mina Gräddelinare köpt ett nytt FANTASTISKT ställe va?
Jag har tagit på mig att uppdatera deras hemsida/ blogg,
göra reklam på fejjan,
och idag skapade jag en ny blogg där jag ska bombadera med info och bilder,
just om vad som händer nu innan.
Vilka vackra ting som inhandlas till butiken och vilka idér och drömmar mina stjärnbagare har.
Besök gärna sidan =
www.graddegarden.blogspot.com


Massamångakramar till er alla!
Nu längtar vi efter sommar, sol och värme!

Inga kommentarer: