tisdag 21 januari 2014

3dje dagen

Aaahopp,
3dje dagen hemma då...
Det kryper en aningens i kroppen på mig,
jag hatar känslan av att vara låst hemma!
Men VAD ska man göra??
Jag tror iaf att vi fått bukt på Mios mage? *peppar peppar*
Och väntar nervöst på hur våra magar kommer vara de närmsta dagarna :/
Problemet nu är väl att få i Miolpluppen mat.
I förrigår fick han i sig en banan.
Igår en liiiten drickyoghurt och en halv våffla.
Nya tag idag då!!!!
Och inte nog med magen, så verkar hostan ha slagit klorna i honom nu...
Aja, hur som haver så är han piggelin tycker jag allt.
Vi får se hur jag lyckas roa tjorvarna idag, innanför hemmets 4 väggar?
Kanske vågar vi oss ut på baksidan och leka lite i snön,
för frisk luft har väl aldrig skadat!

På fredag kväll är det dags för mig att börja jobba,
då får lilla pappa ta över här hemma...

Puss hej, ha en uuunderbar onsdag alla hjärtan!

Inga kommentarer: