söndag 3 mars 2013

Min vecka


Grattis Meline

Vänners lilla tösa blidde 4 hela år =)


Pensions tårta ala passionstårta

En arb.kompis ska gå i pension. HASTA LA VISTA AMIGOS

En arb.kompis man fyllde år

En arb.kompis son fyllde 28år

Lördagsmys efter jobbet. Super Mario och mängder med gott att mula i sig =)

Detta har min vecka bestått av,
MASSA bak + 100% arbete, barn, hem, ja ni vet.
Jag har haft o göra om man säger så.

Mitt i allt bak i torsdags dök några av mina älskade hjärtan upp hemifrån.
Det piggade upp! LOVE!

Nu ska jag kamma till mig inför ett helgpass.
Hoppas kvällen går fort!
Nästa vecka har jag en lättare vecka och det ser jag verkligen fram emot!

Hoppas alla rara har haft en fin helg!

2 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

Uskomattoman hienoja hei!! meijän pitää päässä yhes leipomaa :)

mä oon koittan suunitella vähä jo kakkua minkä teen ku mulla ja jontulla tulee 3 vuotta yhdessä oloa täytee toukokuussa :) voi olla että matkin suo vähäsen jossei haittaa heheh :D

mitä kaikkee laitat sisälle? :)

sina sa...

No ei todella haittaa,
kiva vaan jos saat inspistä <3
Mä voin viestitellä mitä makuja,
kaikkia erilaisia kivoja on, nam nam.
Päärynäkakut on mun favoritit =)
LOVE