lördag 23 mars 2013

6 dagars

De här 6dagars arb.veckorna är inte riktigt o leka med alla ggr,
tycker jag!
Men fort går det!
Och mkt hinner det hända.
På jobbet är det fullt ös medvetslös kan man säga.
Tur att man tjänar massor, eller INTE!
För ruggigt underbetald är jag, hoppas på en smula ändring på den fronten.
Annars så trivs jag ju fruktansvärt bra fortf.
Har hittat min plats i gruppen och känner att jag passar nog in helt okej där.
Hoppas kollegorna tycker det samma;)

Idag har jag som sagt jobbat och jag har hunnit hjälpa till med lite bak också.
Barnen sover mätta och nybadade,
hemmet är i fint skick och jag kan andas ut, njuta och känna att denna dagen gav något den med.

Imorgon jobbar jag kvällen.
Alltså får jag mysa hela fm med mina alla 3 älsklingar.
Känns himla fint i hjärtat!

Hoppas alla stjärnor har haft och har en fin helg!

Sist men inte minst,
ett stort grattis från botten av mitt hjärta till Ida & Jimmy och plusset. KÄRLEK!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Laila:
Jag uppmanar dina läsare att gå in och rösta på Sinas bidrag nr 9 på www.femme.se/niiinis.
Visst skall vi alla hjälpas åt så att Sina vi vinner denna bakutmanning.
Kram

sina sa...

Gulle dej =)
Jag hade inte en tanke på att blogga om det här.
Love u!